Saturday 9 March 2013

Story ~


Firsthing aku nak ucapkan " Hello March , Bye February " hopefully ia lebih better then February n sepanjg bulan 2 banyak benda yang aku benci yang aku kene tempuhi . Antarany ialah Pergaduhan =( sumpah aku tk tahu kenapa dyeorg bangkitkn kes tu sedangkn aku sendiri dah tak amik kisah . Ok lupekan , aku tak suke ingat pasal tuu sebab bile aku ingt jee nanti aku Jatuh Sakit =( tak rela aku , hmmm . 
Bulan March ni aku nak g suatu tempat yang aku akan fikir hanya ttg Allah =) disitu aku akan tenangkn fikiran aku . 2 weeks aku tak de dekat Malaysia n aku akan berada di Mekkah :) In Shaa Allah ;) Next week aku akan naik flight o_O sebenarny dah tk sabar ni nak ke suatu tempat yang aku inginkan ;) bersyukur sebab aku dapat pergi pade umur 14 tahu .. pdahal umur yang 50+ pon belum tentu dpat pegi sebb tak de duit tapi aku , dady belanja . Thank You dad =* Doakan perjalanan kami sekeluarga selamat sampai ke destinasi .
Okayy , skrang aku kene banyak bersabar sebab aku skrang dah tk nk hidup stress yang selalu memikirkn masalah . Hidup aku pon skrang SINGLE n aku rase agak malas utk mencari sebb Jodoh kite Allah yang tentukn . In Shaa Allah tunggu aku dah besar , Jodoh itu akan dtang n akan menjadi Future Husband aku xp ecehhh , haha .. so skrang perlukan ketenangan diri yang cukup =)

The End , Published " I__"

No comments:

Post a Comment