Thursday 4 April 2013

Hate It :(


Assalamualaikum , 
Wahai kwan lelaki kelas aku . cer kau bace yg atas tu ? kau fham ? kau thu ape maksudny ? Maksudny ialah  " mengejek sesorg yg bukan mengambarkn diri dia seperti anda mengejek diri anda sendiri "
Ada faham ? Puass korang ejek aku tiap-2 hari ? Bangla ? weyhh aku pon ade perasaan weyh ! bukan kau sorg jee ! tolong arr STOP ! siapa kau nak mengejek aku ? pikir dah besar sgt ape ? Bajet perfect dohh korang ! seriously kecik hati gilee aku dgan perbuatan korang !
Apa guna klau dpat member mulut puaka mcm tuhh ? itu bukan kwan tapi lawan . tahu ape maksudny ? time tk de duit cari aku tpi time senang ? ejek aku number 1 . tolong arr , lepas ni jgan harap aku nak bgi muke kesian kat korang even Roqib , Arfizwan , Fauzan , Adib , Farizul n yg terasa pernah ejek aku . serious talk , aku tk suke bagi muke kat korang ! apehal ? sebb korg pernh buat aku nak menangis ! 
Benda kecik bagi korang mengejek ? tapi bagi aku bukan ! bagi aku itu perbuatan mcm nak jatuhkan maruah aku . Kau kte aku " bangla sesat dri negara mana n warga asing ? " weyhh sedar arr yg kau tu keturunan bangla sebenarny tapi kau malu nak mengaku so kau cuba jatuhkn aku ! errrr -,- tolong arr ! ini bukan yang aku nakkn . kawan jadi lawan ? errrrrrrrrr .....
sumpah weyh hancur gilee hati aku ! pleasee stopppppppppppppppp !

No comments:

Post a Comment