Sunday 5 May 2013

Me & You


Assalamualaikum =)
lama agakny aku tak update blog ni right ? harini baru nak update * tiup habuk * . firstly nak bagithu yang Barisan Nasional menang !! yeahh . haha , great right ? hehe xp
Title Post " Me & You " ? haha , guest what ? sesorg yang selalu teman aku even aku selalu tidur tak bgithu dye ! haha . yeahh , it my new friend =) dye dah macam abg , kwn , kwn baik , musuh kepada aku xp haha . musuh ehh ? LOL --' haha . Nak thu nme dye ? rseny tk perlu =P short name A . long name also A xp haha , long name tak payah tahu arr =P
Mengikut kajian tarikh aku , dah dekat sebulan aku kenal dye ! haha . macam biasa , whatsapp je arr everyday , borak sana sini . aku ada masalah , dye tahu :) dye buat aku Move On =* dye memang baik , comel ! haha . kiteoeg memang kwan mcam biasa so ape budak kelas aku nak dikecohkn =0 semuany tak matang --' heh
tapi kiteorg memang tak satu kelas n tak rajin bertegur disekolah . hanya di whatsapp saje xp haha , one day tk ws dye , rase mcm kosong jee harini --' dye rajin temankn aku even dye tengah makan --' nampak tk aku pengacau ? aku rse mcm kehadiran aku mcm menyemak dlam hidup dye tpi dye kte " tak " . aku percye dye tpi klau dye dh muak dgan perangai aku , harap dye akan bagithu n i will change =(
Nothing i want to say any more . Dye kwan aku kat sini yg baik dan menggantikkn JA yg dah lme aku tk contact . thank you A =*

Your Friend " Insyira Zulaika ____ "

No comments:

Post a Comment